Zielona Przystań

Działania
Design, Online

scroll down

Opracowanie brandingu
dla nowej inwestycji mieszkaniowej

Zielona Przystań jest kameralną inwestycją położoną w zielonej części Dawid pod Warszawą. Otoczenie stawów i planowany na osiedlu duży ogród sprawią, że to miejsce stanie się ostoją ciszy i relaksu dla mieszkańców. Zielona Przystań składać się będzie
z 3 dwukondygnacyjne budynki,
w których znajdą się 64 mieszkania.

Projektując identyfikację dla inwestycji staraliśmy się oddać charakter miejsca, stąd zastosowanie koloru zielonego, jako barwy przewodniej
w brandingu. Logo jest lekkie i eleganckie. Sygnet stanowi odręczny, organiczny rysunek drzewa nawiązujący bezpośrednio do natury, nałożony jest on na kontrastujący geometryczny kształt będący z kolei symbolem architektury. Oba elementy sygnetu przeplatają się i uzupełniają. Oba też są dalej wykorzystywane jako elementy graficzne
w identyfikacji marki Zielona Przystań.

Zakres działań:

projekt logo
branding i identyfikacja marki
projekt i wdrożenie strony internetowego: https://zielonaprzystan.supremi.pl/

Praca nad identyfikacją Zielonej Przystani była ciekawym wyzwaniem, które pozwoliło nam na chwilowe oderwanie się od tematu wody, jednocześnie pozostając w kręgu natury. Chociaż brzmi to trochę paradoksalnie, jesteśmy dumni z efektów naszej pracy i zachęcamy Was do odwiedzenia strony internetowej Zielonej Przystani, gdzie znajdziecie więcej informacji na temat tej wyjątkowej inwestycji.