Branding wyróżniający się
w branży deweloperskiej
Zadaniem Wide Vision było opracowanie logo, identyfikacji wizualnej oraz hasła dla inwestycji. Poza pracami brandingowymi agencja nakreśliła również działania komunikacyjne marki, które pozwoliłyby wyróżnić się naszemu klientowi spośród innych developerów działających na rynku warszawskim oraz skutecznie przeprowadzić sprzedaż mieszkań i lokali usługowych.
Zakres działań:
logo, brand identity i key visual
opracowanie hasła dla inwestycji – „I ty możesz zostać właścicielem”
przygotowanie treści na temat inwestycji do materiałów marketingowych
opracowanie graficzne materiałów marketingowych – broszury na temat projektu
opracowanie koncepcji stoiska targowego

Jednolita, przemyślana identyfikacja i odpowiednio przeprowadzona komunikacja marketingowa stworzyły elegancką całość, co na tyle przyciągnęło uwagę potencjalnych klientów, że wkrótce po zakończeniu inwestycji wszystkie mieszkania i lokale usługowe zostały sprzedane.