Kino Odeon

Działania
Design, Online

scroll down

Zbudowanie rozpoznawalności
marki poprzez opracowanie identyfikacji

Kino Odeon w Sochaczewie to nowy koncept na kulturalnej mapie Polski. Jego atutem są oryginalność i niepowtarzalne odczucia estetyczne. Kino, w dwóch nowocześnie wyposażonych salach kinowych, prezentuje najbardziej wyczekiwane premiery filmowe. Kino Odeon jest także miejscem otwartym dla lokalnej społeczności oferującym swoje usługi dla osób w różnym wieku: od dzieci po seniorów. Dla każdej grupy proponuje sprofilowane usługi dopasowane do ich zainteresowań i możliwości.

 

Agencja komunikacji Wide Vision stworzyła dla konceptu logo oraz identyfikację wizualną marki. Całość kreacji została opracowana w celu wsparcia otwarcia i budowania wizerunku nowego miejsca kultury w okolicy, w której dotychczas nie było żadnych tego typu obiektów rozrywkowych. Jednym z głównych utrudnień na etapie projektowania była lokalizacja obiektu, a także zupełna nieznajomość marki u potencjalnych klientów. Dlatego zdecydowaliśmy się przedstawić klientowi wyjątkowy projekt identyfikacji, charakterystyczny i kojarzony z rynkiem kin, jednocześnie gwarantujący przyciągnięcie uwagi miejscowej społeczności.

Zakres działań:

branding – logo i identyfikacja marki
strategia komunikacji
projekt i wdrożenie strony internetowej kina
projektowanie i produkcja materiałów marketingowych
 doradztwo w zakresie marketingu i komunikacji marki
współpraca przy organizacji eventów

Już nasze pierwsze propozycje projektów logotypów i brand design zostały bardzo dobrze przyjęte przez klienta. Dostaliśmy zgodę na rozwijanie koncepcji zgodnie z naszą wizją. W efekcie naszych intensywnych prac w dniu, w którym została uruchomiona strona Kina Odeon, odwiedziło ją ponad osiem tysięcy osób. A na miesiąc przed uruchomieniem kina media społecznościowe zgromadziły kilka tysięcy obserwujących. Agencja Wide Vision wciąż współpracuje z klientem rozwijając design i wpierając zespół w działaniach marketingowych.