Pierwsza w Polsce
gazeta o wodzie
Dla naszej agencji to kolejny projekt w obszarze wody, w który zaangażowany jest prawie cały zespół. Jesteśmy odpowiedzialni za prowadzenie komunikacji tytułu. Celem naszych działań jest promowanie i informowanie o „Wodnych sprawach”, ale też działania edukacyjne, w tym organizacja webinariów, szkoleń, konferencji i konkursów. To wszystko przy współpracy z zespołem redakcyjnym, w skład którego wchodzą hydroeksperci, m.in. hydrolodzy, hydrobiolodzy, hydrogeolodzy, wspierani przez specjalistów z innych, powiązanych branż.
Zakres działań:
logotyp i identyfikacja wizualna „Wodnych spraw”: www.wodnesprawy.pl
projekty okładek do każdego numeru
komunikacja projektu w social mediach – założenie i prowadzenie profili na LinkedIn, Facebooku, Twitterze i Instagramie
kampania informacyjna – mailingi, newslettery, internet
kontakt z mediami
design / kreacja – projekty graficzne materiałów marketingowych
organizacja eventów – webinaria, konferencje, warsztaty, panele

Projekt spotkał się z dużym odzewem w środowisku, co już na starcie zaowocowało zaskakującą ilością wejść na stronę gazety i długim czasem pozostania na niej użytkowników. Oddźwięk w mediach społecznościowych był również bardzo satysfakcjonujący, tytuł zdobywa kolejne setki followersów.