PK Green

Działania
Design, Online

scroll down

Nowoczesny
branding i strona internetowa 

PK Green powstał jako Fundusz Inwestycyjny Zamknięty we współpracy
z AgioFunds TFI. Jest narzędziem dającym inwestorom ekspozycje na podmioty obecne na wysoce atrakcyjnych inwestycyjnie rynkach surowców mineralnych. Przeznaczony jest dla przedsiębiorców angażujących się
w transformację energetyczną, którzy akceptują podwyższony poziom ryzyka
i znaczne wahania wyceny, oczekują ponadprzeciętnych zysków i planują inwestować długoterminowo.

 

Pierwsza strona internetowa jest kluczowa dla otwarcia biznesu. Agencja Wide Vision wie dobrze, że odpowiedni branding jest kluczem do sukcesu. Dlatego też zaprojektowaliśmy stronę, która jest przejrzysta, ale jednocześnie ciekawa i przyciągająca wzrok. Identyfikacja wizualna firmy skupia się na dwóch kolorach przewodnich. Są nimi zielony i niebieski, czyli kolory nawiązujące do natury i przywodzące na myśl roślinność oraz wodę. Podkreślają one zasadniczy powód transformacji energetycznej – dbanie o środowisko. Dobrane kolory są intensywne, odzwierciedlają w ten sposób charakter funduszu.

Strona internetowa firmy nawiązuje do surowców mineralnych, które są krytyczne dla powodzenia transformacji. Jest przejrzysta i skupia się na dostarczeniu potencjalnym inwestorom wszystkich potrzebnych informacji w jasny i transparentny sposób. Pierwsza strona internetowa PK Green ma jeszcze jedną zaletę – jest minimalistyczna, dzięki czemu łatwiej o znalezienie na niej interesujących nas informacji. Branding firmy zostaje w pamięci klientów i sprawia, że PK Green staje się oczywistym wyborem inwestorów, którym zależy na jakości i profesjonalizmie.

Zakres działań:
branding
identyfikacja wizualna firmy
pierwsza strona internetowa – projekt graficzny i wdrożenie 

Nowoczesna identyfikacja wizualna firmy wyróżnia PK Green na tle konkurencji. Minimalistyczne logo podkreśla przejrzystość i otwartość marki, dodatkowo zostając
w pamięci dzięki oczywistemu nawiązaniu do tematyki firmy. Pierwsza strona internetowa jest podstawą każdej działalności i musi odzwierciedlać wartości, jakimi kieruje się marka. Dlatego też agencja Wide Vision postawiła na branding, do którego inwestorzy niejednokrotnie wracają myślami. Dzięki nim firma PK Green ambitnie wkroczyła na rynek i umocniła swoją pozycję jako poważna konkurencja dla innych tego typu marek.