Kolorowy design – radosna paleta barw sugeruje, że mamy do czynienia z przyjazną materią, która nie jest śmiertelnie poważna, trudna, ani nudna. A wręcz przeciwnie jest fascynująca, ciekawa i pełna zagadek. W brandingu wykorzystaliśmy elementy graficzne kojarzące się z klockami, kostką Rubika, czy też popularnymi grami typu Tetris. Te symbole odnoszą się do koncepcji zabawy, porządkowania, odkrywania nowej wiedzy i budowania nowych umiejętności. W przypadku tej marki grupami docelowymi są dzieci i ich rodzice a także starsi uczniowie i studenci, którzy już sami poszukują wsparcia na rynku korepetycji. Staraliśmy się by ten branding miał szansę trafić do każdej z tych grup, poprzez unikalne połączenie kreatywności, zabawy i edukacji.
Zakres działań Wide Vision:
- projekt logo
- identyfikacja wizualna
- projekt i wdrożenie strony internetowej (w opracowaniu)
Efekty działań Wide Vision:
Wide Vision zaproponowała wielofunkcyjną identyfikację, którą można elastycznie rozwijać i wykorzystywać w przyszłości. Budować z niej jak z klocków poszczególne elementy marki. Jest to przykład kreatywnego brandingu, którego możliwości są nieograniczone. Więcej na WideBlogu