Pierwsza strona internetowa jest kluczowa dla otwarcia biznesu. Agencja Wide Vision wie dobrze, że odpowiedni branding jest kluczem do sukcesu. Dlatego też zaprojektowaliśmy stronę, która jest przejrzysta, ale jednocześnie ciekawa i przyciągająca wzrok. Identyfikacja wizualna firmy skupia się na dwóch kolorach przewodnich. Są nimi zielony i niebieski, czyli kolory nawiązujące do natury i przywodzące na myśl roślinność oraz wodę. Podkreślają one zasadniczy powód transformacji energetycznej – dbanie o środowisko. Dobrane kolory są intensywne, odzwierciedlają w ten sposób charakter funduszu.
Strona internetowa firmy nawiązuje do surowców mineralnych, które są krytyczne dla powodzenia transformacji. Jest przejrzysta i skupia się na dostarczeniu potencjalnym inwestorom wszystkich potrzebnych informacji w jasny i transparentny sposób. Pierwsza strona internetowa PK Green ma jeszcze jedną zaletę – jest minimalistyczna, dzięki czemu łatwiej o znalezienie na niej interesujących nas informacji. Branding firmy zostaje w pamięci klientów i sprawia, że PK Green staje się oczywistym wyborem inwestorów, którym zależy na jakości i profesjonalizmie.
Zakres działań Wide Vision:
- branding
- identyfikacja wizualna firmy
- pierwsza strona internetowa – projekt graficzny i wdrożenie
Efekty działań Wide Vision:
Nowoczesna identyfikacja wizualna firmy wyróżnia PK Green na tle konkurencji. Minimalistyczne logo podkreśla przejrzystość i otwartość marki, dodatkowo zostając w pamięci dzięki oczywistemu nawiązaniu do tematyki firmy. Pierwsza strona internetowa jest podstawą każdej działalności i musi odzwierciedlać wartości, jakimi kieruje się marka. Dlatego też agencja Wide Vision postawiła na branding, do którego inwestorzy niejednokrotnie wracają myślami. Dzięki nim firma PK Green ambitnie wkroczyła na rynek i umocniła swoją pozycję jako poważna konkurencja dla innych tego typu marek.