W ramach zadań, które agencja Wide Vision zrealizowała dla firmy Budirem było opracowanie nowej identyfikacji wizualnej oraz logotypu. Po analizie sytuacji marketingowej Klienta oraz po przeprowadzeniu wywiadu, przygotowaliśmy 3 propozycje, z których klient wybrał opcję prezentowaną w naszym portfolio. Zależało nam na opracowaniu koncepcji oddającej i w odpowiedni sposób charakteryzującej markę oraz obszar, w którym działa firma. Jednocześnie staraliśmy się, aby przekaz był bardzo czytelny. Dobrana kolorystyka nawiązuje do branży oraz do jej historii, jednocześnie pozostając nowoczesną i lekką w odbiorze.
Zakres działań Wide Vision:
- branding – logo oraz identyfikacja wizualna firmy
- strona internetowa – projekt graficzny i wdrożenie: www.budirem.com.pl
- opracowanie tekstów
Efekty działań Wide Vision:
Dla agencji marketingowej zrozumienie potrzeb klienta w przypadku tak bardzo specjalistycznej firmy, nie jest najprostszym zadaniem. Tym bardziej, że poza stworzeniem identyfikacji wizualnej marki, mieliśmy za cel opracowanie tekstów na nową stronę internetową. Dzięki ścisłej współpracy z klientem stworzyliśmy content, który spełnił oczekiwania, był zrozumiały zarówno dla specjalistów jak również osób, które nie mają do czynienia z tak specjalistycznym budownictwem.