Zadaniem agencji komunikacji Wide Vision było stworzenie marki kawy rzemieślniczej od podstaw. Wśród tak wielu produktów pragnących przykuć uwagę kawoszy, coraz trudniej się wyróżnić. A kawa stworzona przez specjalistę od spraw zdrowia potrzebowała odpowiedniej identyfikacji, która nie przyćmiewała by tego co najważniejsze – samego produktu i jego właściwości.
Nazwa pobudzająca wyobraźnie, wraz z minimalistycznym designem opakowań, dały zrównoważony efekt, którego szukał klient. Podczas gdy nazwa, poprzez grę słowną i spójne z nią logo inspiruje i pobudza wyobraźnię, samo opakowanie jest jego przeciwnością. Minimalizm, stonowane kolory – design na pierwszym miejscu stawia samą kawę, która nie ma potrzeby agresywnego zwracania uwagi. Rozbicie słów na pół jest delikatnym, ale wciąż zwracającym uwagę zabiegiem.
Zakres działań Wide Vision:
- stworzenie nazwy produktu, logo identyfikacji marki
- opracowanie projektu opakowań kaw
- brand identity I key visual
Efekty działań Wide Vision:
Wprowadzenie nowego produktu na rynek, to zawsze niemałe wyzwanie. Mimo wprowadzenia kawy do sprzedaży w roku 2020, gdzie widoczne były skutki pandemii na gospodarkę, kawa Jawa Nie Sen cieszyła się nie lada popularnością. Stworzona przez nas identyfikacja pozwoliła wyróżnić się na rynku. Finalnie jednak klient zdecydował się nie rozwijać biznesu. Lecz my jesteśmy wciąż dumni z naszej pracy.