Po zmianie właścicieli, restauracja pod poprzednią nazwą została przeniesiona do innej lokalizacji. Naszym zadaniem było stworzenie kompletnie nowej identyfikacji, która nie tylko przemawiałaby do stałych klientów poprzedniego miejsca, ale także pozyskała nowych. Miejsce, które przyciągałoby nie tylko przepysznym jedzeniem, ale także przyjazną atmosferą. Zajęliśmy się więc opracowaniem kompletnie nowej nazwy, projektu logo oraz pełnej identyfikacji. Zależało nam na koncepcji charakterystycznej, lecz rozpoznawalnej na lokalnym rynku. Dlatego w logo jest znany wszystkim w Białymstoku szkic budynku, w którym znajduje się restauracja. Ważnym elementem projektu, opracowanego podczas ciężkiego dla gastronomii roku 2020, było stworzenie pozytywnego wrażenia. Stąd też wszechobecne, żywe kolory.
Zakres działań Wide Vision:
- branding marki – nazwa, logo i key visual, brandbook
- projekty graficzne materiałów marketingowych
- teksty i treści marketingowe do materiałów promocyjnych
- oznakowanie zewnętrzne firmy
- social media – założenie i prowadzenie profilu na FB i IG
Efekty działań Wide Vision:
Projekt rozpoczęty w październiku 2020 r. Profil restauracji na Facebooku po 3 miesiącach istnienia miał prawie 1000 obserwatorów bez jego płatnej promocji. Ich liczba stale rosła. Agencja wspierała restaurację przez cały czas trwania pandemii dostosowując działania do trudnej sytuacji.