Po sukcesie kampanii społecznych „Stop Suszy!” i „Stop Powodzi”, agencja Wide Vision została ponownie zaangażowana do zorganizowania i przeprowadzenia ogólnopolskiej kampanii społecznej, tym razem skupiającej się na Morzu Bałtyckim. Celem kampanii Chroń Morze jest zwrócenie uwagi na problemy dotyczące wód morskich, ale także tego jak ważną rolę dla kraju odgrywa Bałtyk. Identyfikacja, stworzona od podstaw przez agencję, jako główne gwiazdy wybrała zwierzęta żyjące w środowisku morskim, zbliżając odbiorców kampanii do problemu.
Na przełomie czerwca i lipca 2022 roku, zostały zorganizowane konferencje merytoryczne oraz konsultacje społeczne aktualizacji programu.
Zakres działań Wide Vision:
- logo projektu, brand identity i key visual
- działania PR – kontakt z mediami, przygotowanie contentu dla mediów oraz na stronę internetową, komunikaty prasowe, organizacja konferencji i briefingów prasowych, zakup mediów
- social media – opracowanie treści i grafik na temat programu
- komunikacja B2B (ekspercka) i B2C (do całego społeczeństwa)
- organizacja i przeprowadzenie spotkań konsultacyjnych
- organizacja i przeprowadzenie ogólnopolskich konferencji merytorycznych
- design i kreacja – projekty graficzne materiałów marketingowych
- projektowanie i produkcja gadżetów – długopisy, notesy, torby eko, bluzy, t-shirty i inne
- produkcja filmu animowanego: link
- projekt graficzny, wdrożenie oraz obsługa strony internetowej: www.chronmorze.eu
Efekty działań Wide Vision:
Kampania poprzez swój charakterystyczny i unikatowy branding została zauważona i doceniona przez grupy odbiorców. Materiały wspierające działania informacyjno-promocyjne – gadżety cieszą się uznaniem do dziś.