Dla agencji Wide Vision to kolejny ważny projekt z obszaru gospodarki wodnej. Współpracując z ekspertami zorganizowaliśmy i przeprowadziliśmy ogólnopolską` kampanię społeczną „Stop Powodzi”. Głównym jej celem było dotarcie z informacją o projekcie do jak największej grupy odbiorców. W ramach działań informacyjno-promocyjnych agencja zrealizowała działania informacyjne, edukacyjne i promocyjne projektu.
W związku z sytuacją epidemiczna, konferencje merytoryczne oraz spotkania konsultacyjne były przeprowadzane w nowo wypracowanej z Klientem formule online.
Zakres działań Wide Vision:
- nazwa, logo oraz identyfikacja wizualna projektu
- działania PR – kontakt z mediami, przygotowanie contentu dla mediów i na stronę internetową, szkolenia i przygotowanie ekspertów do kontaktu z mediami, monitoring mediów, zakup mediów oraz organizacja konferencji i briefingów prasowych
- social media – opracowanie treści i grafik o projekcie na profil Facebook oraz LinkedIn Klienta
- komunikacja ekspercka i do całego społeczeństwa
- kampania outdoor konkursem na projekt muralu
- organizacja i przeprowadzenie procesu konsultacji społecznych – 30 spotkań konsultacyjnych, prowadzenie tabeli uwag i wniosków
- design / kreacja – projekty graficzne broszury, ulotek i grafik do social media
- film i spot TV: link
- projekt graficzny, wdrożenie oraz obsługa strony internetowej: www.stoppowodzi.pl
- przeprowadzenie działań edukacyjnych i opracowanie animacji – filmu edukacyjnego na temat powodzi: link oraz gry online
- nagranie 13 filmików edukacyjnych z ambasadorem projektu Karolem Wójcickim: link
- raportowanie
Efekty działań Wide Vision:
Kampania społeczna „Stop Powodzi” przyczyniła się do wzrostu świadomości społeczeństwa na temat zagrożenia powodziowego oraz działań, które należy zrealizować, aby chronić ludność. Agencja zrealizowała liczne akcje promocyjne skierowane do bardzo różnorodnych odbiorców. Poza jednostkami samorządowymi, organizacjami pozarządowymi oraz ludnością bezpośrednio narażoną na powódź, które bardzo licznie uczestniczyły w konsultacjach społecznych i konferencjach, kampania dotarła również do dzieci i młodzieży – stworzyliśmy filmiki edukacyjne, grę online oraz mural.