W 2019 roku Costa Crociere podjęła decyzję o rozpoczęciu komunikacji marketingowej i PR w Polsce. Nasza agencja została wybrana do współpracy i miała za zadanie stworzyć i rozwijać markę na naszym rynku. Celem tych działań było przede wszystkim zbudowanie świadomości na temat Costa Crociere wśród polskich turystów oraz wsparcie marketingowe dla współpracujących krajowych biur turystycznych. Poza tym przez cały okres współpracy agencja Wide Vision informowała potencjalnych klientów o ciekawej alternatywie turystycznej zwiększając tym samym zainteresowanie tego typu ofertą.
W ramach działań prowadziliśmy szeroko zakrojone działania komunikacyjne, w tym ścisłą współpracę z dziennikarzami z mediów tradycyjnych i elektronicznych. Podejmowaliśmy kontakty z mediami branżowymi oraz innymi docierającymi do bardzo szerokiego grona odbiorców. Planowaliśmy i realizowaliśmy również działania w serwisach społecznościowych. Zajmowaliśmy się zakupem mediów, opracowywaniem płatnych promocji, a także eventami, które były połączeniem konferencji prasowych i spotkań dla partnerów handlowych.
Zakres działań Wide Vision:
- planowanie i realizacja strategii PR
- zakup i monitoring mediów
- organizacja konferencji prasowych i spotkań dla przedstawicieli biur turystycznych
- organizowanie konkursów dla partnerów biznesowych Costa
- strategia social media i wdrożenie działań – opracowanie contentu i grafik
- organizacja eventów
- raportowanie
Efekty działań Wide Vision:
Już po siedmiu miesiącach współpracy uzyskaliśmy ponad 400 publikacji w prasie i mediach elektronicznych, ich ekwiwalent reklamowy wynosił prawie 2 000 000 złotych. Profil marki na FB to obecnie ponad 2 500 000 fanów.