Projekt graficzny składał się z kilku elementów, takich jak strona internetowa, aplikacja mobilna, broszura oraz WideBag. Agencja Wide Vision, działając według motta „mniej to więcej” zaprojektowała minimalistyczny design, który nie przytłacza nadmiarem kolorów i informacji, a zachęca do dalszego wgłębienia się w temat.
Dzięki prostemu, przejrzystemu designowi strona internetowa zyskała charakter podkreślający profesjonalizm i fachowość naszego klienta. Identyfikacja wizualna, obejmująca trzy kolory – biały, czarny i czerwony – nawiązuje do logo firmy. Nasi klienci chętnie dzielą się swoją wiedzą. Chcąc to podkreślić, projekt graficzny aplikacji mobilnej, który opracowaliśmy, skupiał się przede wszystkim na szybkim dostępnie do najważniejszych informacji. Aplikacja Roof Master to vademecum wiedzy technicznej, dlatego łatwość w odnajdywaniu najważniejszych haseł i zdobywaniu upragnionej wiedzy były naszym nadrzędnym celem. Spersonalizowany projekt graficzny broszury nawiązywał do unikalnego charakteru firmy. Natomiast projekt graficzny WideBaga opierał się na identyfikacji firmy. Logo, wykonane na żakardowej metce, podkreśla dbałość o szczegóły i wykończenie idealne w każdym calu.
Zakres działań Wide Vision:
- projekt graficzny strony internetowej www.dachholding.com oraz aplikacji mobilnej
- spersonalizowany projekt broszury
- design WideBagu, który nawiązuje do logo firmy
Efekty działań Wide Vision:
Dzięki prostemu projektowi graficznemu i łatwemu dostępowi do informacji, wszystkie zaprojektowane przez Wide Vision elementy nawiązują do przejrzystości współpracy oraz otwartości pracowników Grupy Dach Holding. Dzięki przykuwającym uwagę kolorom, strona internetowa stała się bardzo atrakcyjną formą przyciągania klientów. Umieszczone na WideBagu logo firmy pozwala im łatwiej dotrzeć do potencjalnych klientów i rozszerzyć ich rozpoznawalność w branży. Dzięki współpracy z Wide Vision, Dach Holding zapewnił sobie identyfikację marki, która wyróżnia ich na tle konkurencji.