O nas

To proste. Mamy zespół ludzi, który wie jak to zrobić.


Nie twierdzimy, że Klient ma zawsze rację. Słuchamy i dopytujemy.
Podpowiadamy i dzielimy się wiedzą. To połączenie, które zawsze zdaje egzamin.

Czujesz podobnie?

Chodź z nami.

Naszych Klientów obsługujemy w trzech językach: polskim, angielskim i francuskim.

Co robimy

Marketing

Marketing

Chcemy, żebyś się wyróżniał. I wiemy jak to zrobić.

Niezależnie od tego, czy promujesz produkt, czy wprowadzasz na rynek nową markę, musisz mieć dobry plan. Musisz też wiedzieć, jak przekonać do niego innym. Pomożemy Ci w tym. Pomożemy Ci w stworzeniu pomysłu, a także w realizacji na każdym etapie jego wdrożenia.  Wesprzemy Cię w działaniach związanych ze sprzedażą produktów i usług oraz w zarządzaniu firmą. Opracujemy metody i techniki dotarcia do Twoich odbiorców. Sprawimy, że identyfikacja Twojej firmy będzie spójna z wartościami, z którymi się utożsamiasz.

Design

Design

Wszystko ma znaczenie. Czcionka firmowa również. 

Jak Cię widzą, tak Cię piszą? Wiesz, że ciężko temu zaprzeczyć. Z Twoją firmą jest podobnie. Kształty, kolory, słowa. To wszystko wpływa na odbiór Twojej marki. To wszystko mówi więcej, niż może się wydawać. Spójna identyfikacja – począwszy od logo, skończywszy na firmowej czcionce – jest bardzo ważna. Branding to złożony proces, ale chętnie Cię przez niego przeprowadzimy. Wspólnie zadbamy o każdy szczegół identyfikacji Twojej marki, tak, aby odzwierciedlał to, z czym utożsamiasz swoje działania.

PR

PR

Zapomnij o wizerunku swojej firmy. Zadbaj o relacje.

Kiedy słyszysz „PR”, myślisz „wizerunek”. To normalne. Jednak to nie o wizerunek tutaj chodzi. To przede wszystkim sposób komunikacji z Twoimi odbiorcami. Niezależnie od tego, czy dotyczy to działań produktowych, Twojej firmy czy zarządzania kryzysowego. Wyobraź sobie, że Twój biznes może być oparty na prawdziwych, bliskich relacjach - bez marketingowych kłamstw i naciąganych faktów. Jak to zrobić? Przeprowadzimy Cię przez ten proces krok po kroku. Wesprzemy Cię w komunikacji tradycyjnej, ale także tej opartej na mediach społecznościowych. Niech Public Relations będzie nie tylko doskonałym uzupełnieniem Twoich działań marketingowych, ale przede wszystkim zaplanowanym i długotrwałym sposobem komunikacji z bliższym i dalszym otoczeniem.

Online

Online

Dzisiaj świat rzeczywisty to za mało. Wejdź w kolejny wymiar.

Czy wyobrażasz sobie dzisiaj funkcjonowanie bez Internetu? Podobnie jest z Twoją firmą. Ważnym elementem komunikacji jest Twoja obecność w przestrzeni wirtualnej. Wyjdź naprzeciw swoim odbiorcom. Zadbaj o przejrzystą stronę internetową, odpowiednio zaprojektowany system e-commerce oraz aplikację Twojej firmy. Niech współpraca z Tobą będzie przyjemnością. Chętnie przybliżymy Ci również działanie Google AdWords oraz wprowadzimy w tajniki pozycjonowania, tak, abyś był jeszcze bardziej dostępny dla tych, którzy Cię szukają.

Zespół

PR / Marketing

Joanna Strzelecka

Managing Partner

Serce i umysł Wide Vision. Powszechnie nazywana szefową lub panią prezes. Nie przeszkadza jej to jednak w tworzeniu analiz i strategii brandingowych. Pasjonatka marketingu – podobno dobry marketing nie istnieje bez Niej, a Ona bez dobrego marketingu. Jest na szczęście jeszcze PR i komunikacja, obszary, w których odnajduje się równie świetnie. Cechy charakterystyczne? Zawsze z psem pod ręką.

Aneta Kłosińska

Project Manager

Prawa ręka szefowej. Odpowiada za kontakt z klientem i wsparcie na każdym etapie realizacji projektu. Niezawodna. Potrafi sprostać nawet najbardziej wymagającym klientom. Pilnuje, nadzoruje i upomina. Oczywiście nie klientów a współpracowników. Niestraszne jej zarządzanie komunikacją kryzysową. Specjalizuje się w konsultacjach społecznych, organizacji eventów oraz konferencji prasowych.

Aleksandra Kopka

Content Writer

Prawa ręka Anety. Dodatkowo specjalistka od tworzenia miejsca marki w świecie wirtualnym. Skupia się głównie na stronach internetowych, mediach społecznościowych i kampaniach komunikacyjnych w Internecie. Pięknie dobrane słowa, ułożone w zgrabnie brzmiące zdania? To u Niej. W Wide Vision jest również odpowiedzialna za copywriting, treści kreatywne i komunikaty prasowe.

Aleksandra Milewska

Media Relations

Dodatkowa ręka w Wide Vision. Chwyta się wielu zadań, ale głównie klepie w klawiaturę produkując wszelakiego rodzaju treści. Oprócz tego para się PRem, więc jeśli klient chce ustawić komunikację swojej marki – chętnie zrobi to za niego. To wszystko na podstawie namiętnie robionych notatek podczas rozmów i spotkań. Jak na absolwentkę amerykanistyki przystało, język angielski nie ma przed nią tajemnic.

Dział kreatywny

Valentin Nogues

Art Director

Art Director? Master of Art? A może po prostu Maestro? Śmieje się, kiedy słyszy te określenia. Nie bez powodu jednak jest tak nazywany. W pracy z nim najtrudniejsze jest stwierdzenie, czy bardziej spektakularne jest to, co tworzy, czy raczej to w jak sposób to robi. Do każdej kreacji podchodzi z niezwykłą dokładnością, uwagą i precyzją. Absolwent Paryskiej Szkoły Sztuki na Wydziale Grafiki.

Agata Godz

Designer

Artystka i graficzka. Rysuje, maluje i ilustruje. Każdy projekt traktuje jako przestrzeń eksperymentalną, która pozwala jej łączyć swoje idee i doświadczenia z wizją klienta. Oprócz grafiki komputerowej, zajmuje się również animacją oraz multimediami - filmy, prezentacje. Jest magistrem sztuki, absolwentką Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu na kierunku: edukacja artystyczna w zakresie sztuk plastycznych.

Klienci

Kontakt

Chcesz rozpocząć projekt, zaplanować z nami spotkanie lub po prostu o coś zapytać? Napisz do nas.

Nasze biuro:

ul. Rolna 179 lok.19
02-729 Warszawa
+48 530 155 311

© Wide Vision 2020