O nas
To proste. Mamy zespół ludzi, który wie jak to zrobić.
Nie twierdzimy, że Klient ma zawsze rację. Słuchamy i dopytujemy.
Podpowiadamy i dzielimy się wiedzą. To połączenie, które zawsze zdaje egzamin.
Czujesz podobnie?
Chodź z nami.
Naszych Klientów obsługujemy w trzech językach: polskim, angielskim i francuskim.


Co robimy

Marketing
Niezależnie od tego, czy promujesz produkt, czy wprowadzasz na rynek nową markę, musisz mieć dobry plan. Musisz też wiedzieć, jak przekonać do niego innym. Pomożemy Ci w tym. Pomożemy Ci w stworzeniu pomysłu, a także w realizacji na każdym etapie jego wdrożenia. Wesprzemy Cię w działaniach związanych ze sprzedażą produktów i usług oraz w zarządzaniu firmą. Opracujemy metody i techniki dotarcia do Twoich odbiorców. Sprawimy, że identyfikacja Twojej firmy będzie spójna z wartościami, z którymi się utożsamiasz.
- badanie aktualnej sytuacji marketingowej klienta
- badanie rynku i konkurencji
- analiza SWOT
- pozycjonowanie produktów i usług
- określanie obszarów do rozwoju
- analiza procesów
- opracowanie marketingowej strategii komunikacji
- opracowanie strategii brandingowych
- planowanie i budżetowanie kampanii
- dobór i zakup mediów
- działania ATL i BTL
- realizacja działań promocyjnych
- raportowanie

Design
Jak Cię widzą, tak Cię piszą? Wiesz, że ciężko temu zaprzeczyć. Z Twoją firmą jest podobnie. Kształty, kolory, słowa. To wszystko wpływa na odbiór Twojej marki. To wszystko mówi więcej, niż może się wydawać. Spójna identyfikacja – począwszy od logo, skończywszy na firmowej czcionce – jest bardzo ważna. Branding to złożony proces, ale chętnie Cię przez niego przeprowadzimy. Wspólnie zadbamy o każdy szczegół identyfikacji Twojej marki, tak, aby odzwierciedlał to, z czym utożsamiasz swoje działania.
- proces budowania marki – logo, corporate identity, brandbook
- kreacja gwarantująca wizualną i komunikacyjną spójność
- design – kreacja – projektowanie graficzne
- opakowania
- systemy oznakowań wewnętrznych i zewnętrznych
- sesje zdjęciowe i filmy
- kreacja i druk materiałów marketingowych
- gadżety reklamowe

PR
Kiedy słyszysz „PR”, myślisz „wizerunek”. To normalne. Jednak to nie o wizerunek tutaj chodzi. To przede wszystkim sposób komunikacji z Twoimi odbiorcami. Niezależnie od tego, czy dotyczy to działań produktowych, Twojej firmy czy zarządzania kryzysowego. Wyobraź sobie, że Twój biznes może być oparty na prawdziwych, bliskich relacjach - bez marketingowych kłamstw i naciąganych faktów. Jak to zrobić? Przeprowadzimy Cię przez ten proces krok po kroku. Wesprzemy Cię w komunikacji tradycyjnej, ale także tej opartej na mediach społecznościowych. Niech Public Relations będzie nie tylko doskonałym uzupełnieniem Twoich działań marketingowych, ale przede wszystkim zaplanowanym i długotrwałym sposobem komunikacji z bliższym i dalszym otoczeniem.
- opracowanie strategii PR
- zarządzanie komunikacją kryzysową
- dobór mediów i kontakty z dziennikarzami
- social media oraz e-PR
- copywriting, teksty i komunikaty prasowe
- storytelling /marketing narracyjny
- dystrybucja materiałów prasowych
- organizacja konferencji prasowych
- organizacja eventów
- monitoring mediów i działań PR

Online
Czy wyobrażasz sobie dzisiaj funkcjonowanie bez Internetu? Podobnie jest z Twoją firmą. Ważnym elementem komunikacji jest Twoja obecność w przestrzeni wirtualnej. Wyjdź naprzeciw swoim odbiorcom. Zadbaj o przejrzystą stronę internetową, odpowiednio zaprojektowany system e-commerce oraz aplikację Twojej firmy. Niech współpraca z Tobą będzie przyjemnością. Chętnie przybliżymy Ci również działanie Google AdWords oraz wprowadzimy w tajniki pozycjonowania, tak, abyś był jeszcze bardziej dostępny dla tych, którzy Cię szukają.
- design interaktywny
- planowanie kampanii komunikacyjnych w Internecie
- design, projektowanie i wdrażanie stron internetowych oraz systemów e-commerce
- aplikacje
- mailing
- multimedia
- pozycjonowanie
- Google AdWords
Zespół
PR / Marketing
Joanna Strzelecka
Serce i umysł Wide Vision. Powszechnie nazywana szefową lub panią prezes. Nie przeszkadza jej to jednak w tworzeniu analiz i strategii brandingowych. Pasjonatka marketingu – podobno dobry marketing nie istnieje bez Niej, a Ona bez dobrego marketingu. Jest na szczęście jeszcze PR i komunikacja, obszary, w których odnajduje się równie świetnie. Cechy charakterystyczne? Zawsze z psem pod ręką.
Aleksandra Milewska
Dodatkowa ręka w Wide Vision. Chwyta się wielu zadań, ale głównie klepie w klawiaturę produkując wszelakiego rodzaju treści. Oprócz tego para się PRem, więc jeśli klient chce ustawić komunikację swojej marki – chętnie zrobi to za niego. To wszystko na podstawie namiętnie robionych notatek podczas rozmów i spotkań. Jak na absolwentkę amerykanistyki przystało, język angielski nie ma przed nią tajemnic.
Aneta Kłosińska
Prawa ręka szefowej. Odpowiada za kontakt z klientem i wsparcie na każdym etapie realizacji projektu. Niezawodna. Potrafi sprostać nawet najbardziej wymagającym klientom. Pilnuje, nadzoruje i upomina. Oczywiście nie klientów a współpracowników. Niestraszne jej zarządzanie komunikacją kryzysową. Specjalizuje się w konsultacjach społecznych, organizacji eventów oraz konferencji prasowych.
Aleksandra Kopka
Prawa ręka Anety. Dodatkowo specjalistka od tworzenia miejsca marki w świecie wirtualnym. Skupia się głównie na stronach internetowych, mediach społecznościowych i kampaniach komunikacyjnych w Internecie. Pięknie dobrane słowa, ułożone w zgrabnie brzmiące zdania? To u Niej. W Wide Vision jest również odpowiedzialna za copywriting, treści kreatywne i komunikaty prasowe.
Dział kreatywny
Valentin Nogues
Art Director? Master of Art? A może po prostu Maestro? Śmieje się, kiedy słyszy te określenia. Nie bez powodu jednak jest tak nazywany. W pracy z nim najtrudniejsze jest stwierdzenie, czy bardziej spektakularne jest to, co tworzy, czy raczej to w jak sposób to robi. Do każdej kreacji podchodzi z niezwykłą dokładnością, uwagą i precyzją. Absolwent Paryskiej Szkoły Sztuki na Wydziale Grafiki.
Agata Godz
Artystka i graficzka. Rysuje, maluje i ilustruje. Każdy projekt traktuje jako przestrzeń eksperymentalną, która pozwala jej łączyć swoje idee i doświadczenia z wizją klienta. Oprócz grafiki komputerowej, zajmuje się również animacją oraz multimediami - filmy, prezentacje. Jest magistrem sztuki, absolwentką Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu na kierunku: edukacja artystyczna w zakresie sztuk plastycznych.
Klienci



















Accor Hotels
Antea Group Polska
Arcadis
Auto Wimar
Bay Kebab
Bergerat Monnoyeur
Biblioteka Publiczna Bemowo
Biedronka
Boat Trip
Błękitny Piotruś
Caterpillar Financial
Central Tower
Centrum Ogrodów
Centrum wielokulturowe
Coco Art’s
Exco
Fiat
Fundacja WWN
G7 dla JBU Sp. z o.o.s.k.
Gepard
Henwar
HP
Human to Business
Idea Expo
Instituto Polaco de Cultura
Intel
Iveco
Jeronimo Martins
Kingfisher
Konkretna Komunikacja
Mallson
Mayland
MMG
Moje Bemowo
MOK Piastów
Mott Macdonald
MTP
Novotel
Nowe Centrum Łodzi
Pector-Eco
PGW Wody Polskie
Polmlek
Profesja
Prosta 69
Rekopol
Riviera
Serenada
SHP
Sygnity
TVP
Volvo
Wedel
Wojewoda Mazowiecki
Yellowóz