Third Dot

Działania
Design, Online

scroll down

Zbudowanie rozpoznawalności marki
poprzez opracowanie identyfikacji

Third Dot to fundusz akcyjny o skoncentrowanym portfelu, skierowany do ograniczonej grupy inwestorów. Dla naszego klienta stworzyliśmy logo, identyfikację wizualną oraz stronę internetową.

Zbudowana przez nas strona typu one page jest nowoczesna, a jej przejrzysty układ ułatwia użytkownikowi poruszanie się po wszystkich sekcjach. Użyte w identyfikacji wizualnej kolory – pomarańczowy i granatowy – nawiązują do zaufania, profesjonalizmu, cierpliwości i zaangażowania, czyli cech Third Dot. Logo bezpośrednio odnosi się do nazwy funduszu akcyjnego, a minimalizm znaku doskonale współgra z layoutem strony.

Zakres działań:

projekt logo
identyfikacja wizualna
projekt i wdrożenie strony internetowej: third.capital
projekt wizytówek

Zaproponowane przez nas rozwiązania gwarantują spójną komunikację i jednoznaczny odbiór. Marka skutecznie rozwija się na rynku w Polsce wciąż zwiększając portfel klientów.