Justyna Godz

senior account manager / event manager

Obszar działania:

PR
realizacja kampanii marketingowych
badania jakościowe
organizacja eventów
copywritnig

Biogram

Dusza marketingowa agencyjnych projektów. Jeden dzień na zrealizowanie zamówienia to dla niej pestka. Patronka spraw beznadziejnych i sytuacji bez wyjścia. W Wide Vision prawa ręka i mózg większości operacji.
Z wykształcenia kulturoznawczyni i dokumentalistka. Interesuje się badaniami marketingowymi i  etnograficznymi, historiami mówionymi, a także reportażem. Klientom towarzyszy podczas działań kluczowych, takich jak planowanie i koordynacja eventów. Prowadząc kampanie komunikacyjne podejmuje się działań zarówno częściowych jak i całościowych, w zależności od potrzeby Klienta.
Realizuje także projekty badawcze, oparte na indywidualnych badaniach jakościowych i grupowych badań fokusowych. Na tym polu współpracuje z Ośrodkiem Badań nad Migracjami Uniwersytetu Warszawskiego. Doświadczenie zdobywała również jako koordynator ds. promocji w Fundacji Wyszyńskiego i  w biurze reklamy magazynu La Vie Magazine.
W wolnych chwilach karmi rybki w biurze Wide Vision i oddaje się swojej wielkiej miłości – nauce języka włoskiego.

Kontakt