Agnieszka Szwajgier

account manager / copywriter

Obszar działania:

copywriting
storytelling
psychology of business
content marketing

Biogram

Trzy największe pasje – dziennikarstwo, muzykę i psychologię biznesu – udało się jej połączyć w  dziedzinie, jaką stanowi marketing i kreatywna praca nad budowaniem silnej marki.
W Wide Vision zajmuje się pisaniem kreatywnych tekstów wykorzystywanych w reklamach i  przygotowywaniem zawartości witryn internetowych, począwszy od warstwy tekstowej poprzez grafikę. Jest również odpowiedzialna za opiekę nad klientem, realizuje plany sprzedażowe, przygotowuje oferty handlowe, a także tworzy produkty reklamowe i czuwa nad akcjami promocyjnymi. Pasjonuje się storytellingiem, czyli sztuką używania opowieści w budowaniu relacji pomiędzy firmą a  klientem.
Absolwentka psychologii biznesu w Katolickim Uniwersytecie Lubelskim i dokumentalistyki na Uniwersytecie Warszawskim. Jako reporterka współpracowała z wieloma redakcjami prasowymi i Polskim Radiem. Prywatnie autorka książki „Co myślą o sobie dziennikarze” i miłośniczka rudego kota o imieniu Histeria.