Wizja Mokotów

Działania
Marketing, Design

scroll down

Branding wyróżniający się
w branży deweloperskiej

Wizja Mokotów to nowoczesny kompleks mieszkalno-biurowo-usługowy, położony na warszawskim Mokotowie, jednej z najbardziej atrakcyjnych dzielnic stolicy. Parter budynku jest przeznaczony na usługi, a w północno-zachodniej części znajdują się powierzchnie biurowe.

Zadaniem Wide Vision było opracowanie logo, identyfikacji wizualnej oraz hasła dla inwestycji. Poza pracami brandingowymi agencja nakreśliła również działania komunikacyjne marki, które pozwoliłyby wyróżnić się naszemu klientowi spośród innych developerów działających na rynku warszawskim oraz skutecznie przeprowadzić sprzedaż mieszkań i lokali usługowych.

Zakres działań:

logo, brand identity i key visual
opracowanie hasła dla inwestycji – „I ty możesz zostać właścicielem”
przygotowanie treści na temat inwestycji do materiałów marketingowych
opracowanie graficzne materiałów marketingowych – broszury na temat projektu
 opracowanie koncepcji stoiska targowego

Jednolita, przemyślana identyfikacja i odpowiednio przeprowadzona komunikacja marketingowa stworzyły elegancką całość, co na tyle przyciągnęło uwagę potencjalnych klientów, że wkrótce po zakończeniu inwestycji wszystkie mieszkania i lokale usługowe zostały sprzedane.