Smart Outlet Center

Opracowanie spójnej identyfikacji dla sieci outletów

Smart Outlet Center to sieć outletów, dla której zrealizowaliśmy kompleksowe działania marketingowe i komunikacyjne.

Naszą misją było stworzenie spójnej dla całej sieci komunikacji, w tym kreacji, prowadzenie działań PR oraz zarządzanie contentem i kontaktem z użytkownikami w mediach społecznościowych.

Zakres działań:

  • – identyfikacja wizualizacja / branding,
  • – strategia komunikacji,
  • – doradztwo w zakresie marketingu,
  • – design / projektowanie graficzne,
  • – kampanie promocyjne B2C – outdoor, media, PR, social media,
  • – eventy, obsługa targów,
  • – raportowanie i rekomendacje.

Efekty

Dzięki umiejętnie prowadzonej komunikacji, odpowiednio modyfikowanej dla każdej lokalizacji outletu oraz pozostałym działaniom, zwiększyliśmy rozpoznawalność marki Smart Outlet Center. Tworzony przez nas content do postów na profilach FB dwukrotnie zwiększył zasięgi postów, a kampanie prowadzone przed otwarciami kolejnych centrów zaowocowały prawdziwymi tłumami – na przykład w weekend otwarcia outletu w Bydgoszczy przez jego wnętrza przewinęło się około 40 000 osób.