KULÏ

Działania
Marketing, Design, Online

scroll down

Stworzenie marki lodów rzemieślniczych oraz
opracowanie komunikacji marketingowej

Naturalne lody KULI to rodzinna pracownia rzemieślnicza, która specjalizuje się w produkcji lodów o oryginalnych smakach według sprawdzonych receptur.

A wszystko to w oparciu o najwyższej jakości, naturalne składniki. Marka współpracuje z kilkunastoma lokalami gastronomicznymi w Warszawie, za pośrednictwem których sprzedaje lody klientom indywidualnym. W czasie pandemii, wprowadziła także dodatkową usługę – sprzedaż online lodów KULI z dostawą do domu.

Zakres działań:

branding marki – nazwa, logo i identyfikacja marki
projekty graficzne materiałów marketingowych
prezentacje multimedialne
teksty i treści marketingowe do materiałów promocyjnych
oznakowanie zewnętrzne firmy
projekt i wdrożenie oraz bieżąca obsługa pierwszej strony internetowej marki

 

Jako agencja mieliśmy za zadanie stworzyć od podstaw markę lodów KULI. Nazwa firmy, projekt logo oraz pełna identyfikacja marki. Zależało nam na zapoznaniu klientów końcowych z nowym produktem, a następnie na zwiększaniu rozpoznawalności marki. Osiągnęliśmy to dzięki kampanii w mediach społecznościowych, a także skoncentrowaniu się na spójności identyfikacji marki KULI.