KULÏ

Stworzenie marki lodów rzemieślniczych oraz opracowanie komunikacji marketingowej

Naturalne lody KULI, to rodzinna pracownia rzemieślnicza, która specjalizuje się w produkcji lodów o oryginalnych smakach.

A wszystko to w oparciu o najwyższej jakości, naturalne składniki. Marka współpracuje z kilkunastoma lokalami gastronomicznymi w Warszawie, za pośrednictwem których sprzedaje lody klientom indywidualnym. W czasie pandemii, wprowadziła także dodatkową usługę – sprzedaż online lodów KULI z dostawą do domu.

Zakres działań:

  • – brand Identity,
  • – sesje zdjęciowe w obiektach na terenie całej Polski,
  • – materiały marketingowe,
  • – prezentacje multimedialne,
  • – teksty i treści marketingowe do materiałów promocyjnych,
  • – oznakowanie zewnętrzne firmy,
  • – modyfikacje i bieżąca obsługa strony internetowej.
Karmel
Kuli-Stationeries
DLandBadge
Kuli-businesscards
Kuli-wrapper-2
Kuli-websiteCollage

Efekty

Jako agencja mieliśmy za zadanie stworzyć od podstaw markę lodów KULI. Nazwa firmy, projekt logo oraz pełna identyfikacja marki. Zależało nam na zapoznaniu klientów z nowym produktem, a następnie na zwiększaniu rozpoznawalności marki. Osiągnęliśmy to dzięki kampanii w mediach społecznościowych, a także skoncentrowaniu się na spójności identyfikacji marki KULI. Dziś zajmujemy się obsługą profili na kanałach w mediach społecznościowych oraz stroną www.