K&K Day Spa & Hair Salon

Identyfikacja marki pozycjonująca salon jako luksusowe miejsce

Czas spędzony w Spa dla osób poszukujących dobrego samopoczucia powinien być relaksem dla ciała i dla umysłu. K&K, nowy, luksusowy salon Spa, stworzył pod koniec 2018 roku nową ofertę pielęgnacji urody i odnowy biologicznej dostosowaną do potrzeb ludzi szukających kompleksowych usług nakierowanych na dobrostan.

Wraz z otwarciem pod koniec 2018 roku K&K podjęło decyzję o konieczności opracowania profesjonalnej Brand Indentity. Firma zdecydowała się na współpracę z Wide Vision, by uzyskać pomoc w opracowaniu identyfikacji marki w taki sposób, by odzwierciedlała doświadczenia klientów K&K.

 

Pierwszym wyzwaniem było określenie celu działań marketingowych, a następnie rozpoczęcie prac nad tym, jak zaprojektować brand, aby przyciągnąć uwagę klientów. Drugim wyzwaniem było sprawienie, by branding określał to miejsce jako premium, aby odpowiedzieć na oczekiwania klienta i promować przestrzeń na wyższym poziomie w porównaniu z podobnymi miejscami.

Zakres działań:

  • – brand Identity,
  • – key visual,
  • – projekty graficzne materiałów marketingowych.

Efekty

Pracowaliśmy nad kilkoma pojęciami związanymi ze spa i przetłumaczyliśmy je na język marki. Pozytywny odbiór ze strony klientów doprowadził nas do realizacji projektu w wyrafinowanym kierunku, który był skierowany do kobiecego odbiorcy. Nowy wizerunek K&K zdobył ogromne uznanie ich klientek.