Jawa Nie Sen

Powiew świeżości na rynku kaw speciality

Kawy speciality na dobre zagościły na polskim rynku. Jawa Nie Sen to nowa marka oferująca kawę rzemieślniczą dla tych, którym zależy na jakości.

Zadaniem agencji było stworzenie marki kawy rzemieślniczej od podstaw. Wśród tak wielu produktów pragnących przykuć uwagę kawoszy, coraz trudniej się wyróżnić, a kawa stworzona przez specjalistę od spraw zdrowia potrzebowała odpowiedniej identyfikacji, która nie przyćmiewała by tego co najważniejsze – samego produktu i jego właściwości.

Nazwa pobudzająca wyobraźnie, wraz z minimalistycznym designem opakowań, dały zrównoważony efekt, którego szukał klient. Podczas gdy nazwa, poprzez grę słowną i spójne z nią logo inspiruje i pobudza wyobraźnie, samo opakowanie jest jego przeciwnością. Minimalizm, stonowane kolory – design na pierwszym miejscu stawia samą kawę, która nie ma potrzeby agresywnego zwracania uwagi. Rozbicie słów na pół jest delikatnym, ale wciąż zwracającym uwagę zabiegiem.

Zakres działań:

  • – stworzenie identyfikacji marki; nazwa i logo

    – stworzenie projektu opakowań

    – brand identity

  • – projekt graficzny strony internetowej
JnS-Labels-flat
JNS-Icons

Efekty

Wprowadzeniee nowego produktu na rynek, to zawsze niemałe wyzwanie. Mimo wprowadzenia kawy do sprzedaży w roku 2020, gdzie widoczne były skutki pandemii na gospodarkę, kawa Jawa Nie Sen cieszy się nie lada popularnością. Stworzona przez nas identyfikacja pozwoliła wyróżnić się na rynku.

Kontakt

Chcesz rozpocząć projekt, zaplanować z nami spotkanie lub po prostu o coś zapytać? Napisz do nas.

Nasze biuro:

ul. Rolna 179 lok.19
02-729 Warszawa
+48 530 155 311

© Wide Vision 2020