Costa Cruises

Działania komunikacyjne dla marki w Polsce

Costa Crociere S.p.A. jest wiodącą firmą rejsową w Europie i Chinach, z siedzibą w Genui (Włochy). 28 statków marek Costa Cruises, AIDA Cruises i Costa Asia łącznie ma ponad 85 000 miejsc. Do roku 2023 do floty dołączy 5 nowych statków. Na całym świecie firma zatrudnia 30 000 pracowników pracujących na pokładach statków i w dwudziestu biurach w czternastu krajach.

W 2019 roku Costa Crociere podjęła decyzję o rozpoczęciu komunikacji PR i marketingowej na rynku polskim. Nasza agencja miała możliwość współpracy rozwijając między innymi działania Costa Crociere, których celem było wsparcie współpracujących polskich biur turystycznych oraz poinformowanie potencjalnych klientów o ciekawej ofercie turystycznej.
W ramach działań rozpoczęliśmy szeroko zakrojone działania komunikacyjne, w tym ścisłą współpracę z dziennikarzami z mediów tradycyjnych i elektronicznych, w tym branżowych, oraz działania w social mediach. Zajmowaliśmy się również zakupem mediów, opracowywaniem specjalnych promocji, a także eventami, które były połączeniem konferencji prasowych i spotkań dla partnerów handlowych.

Zakres działań:

  • – działania PR,
  • – planowanie i monitoring mediów,

– zakup mediów,
– organizacja konferencji prasowych,
– organizowanie konkursów,
– strategia social media i wdrożenie działań,
– eventy.

Efekty

Już po siedmiu miesiącach współpracy uzyskaliśmy ponad 400 publikacji w prasie i mediach elektronicznych, ich ekwiwalent reklamowy to prawie 2 000 000 złotych. Profil marki na FB to obecnie ponad 2 500 000 fanów.