AMB

Podniesienie rozpoznawalności firmy poprzez stworzenie wysokiej jakości katalogu

AMB Group Polska zajmuje się między innymi budową, modernizacją i wyposażaniem kin oraz sal koncertowych.

Agencja komunikacji Wide Vision współpracuje z firmą od początku 2016 roku. Na początku współpracy agencja została poproszona o dokładne opisanie logotypu firmy. Stworzyliśmy brandbook, który szczegółowo określa markę AMB. Znajdują się w nim m.in.: opis budowy logotypu wraz z polem ochronnym, opis kolorów do zastosowania w poligrafii oraz w internecie, niedozwolone formy użycia logo, typografia oraz wzory podstawowych publikacji korporacyjnych. Po tak dokładnej analizie brandu agencja przystąpiła do dalszych prac, których sktukiem było stworzenie obszernego katalogu firmy prezentującego jej realizacje. Do tego zadania Wide Vision zorganizowała i przeprowadziła ponad 15 sesji zdjęciowych. Efekty możecie zobaczyć na poniższych wybranych zdjęciach.

W ramach współpracy realizujemy projekty marketingowe, doradzamy i wspieramy.

Zakres działań:

  • – brand Identity,
  • – sesje zdjęciowe w obiektach na terenie całej Polski,
  • – materiały marketingowe,
  • – prezentacje multimedialne,
  • – teksty i treści marketingowe do materiałów promocyjnych,
  • – oznakowanie zewnętrzne firmy,
  • – modyfikacje i bieżąca obsługa strony internetowej.

Efekty

Ujednolicenie Brand Identity oraz zorganizowanie i przeprowadzenie profesjonalnych sesji zdjęciowych w obiektach wykonanych przez naszego klienta na terenie całej Polski zwiększyły rozpoznawalność marki. Dzięki naszej pracy powstały profesjonalne katalogi z  realizacjami, prezentacje multimedialne, specjalne materiały marketingowe przeznaczone na eventy (m.in. na Forum Wokół Kina). Wykonaliśmy również logotyp na dachu biurowca.