Zapomnij o wizerunku swojej firmy. Zadbaj o relacje.

Kiedy słyszysz „PR”, myślisz „wizerunek”. To normalne. Jednak to nie o wizerunek tutaj chodzi. To przede wszystkim sposób komunikacji z Twoimi odbiorcami. Niezależnie od tego, czy dotyczy to działań produktowych, Twojej firmy czy zarządzania kryzysowego. Wyobraź sobie, że Twój biznes może być oparty na prawdziwych, bliskich relacjach – bez marketingowych kłamstw i naciąganych faktów. Jak to zrobić? Przeprowadzimy Cię przez ten proces krok po kroku. Wesprzemy Cię w komunikacji tradycyjnej, ale także tej opartej na mediach społecznościowych. Niech Public Relations będzie nie tylko doskonałym uzupełnieniem Twoich działań marketingowych, ale przede wszystkim zaplanowanym i długotrwałym sposobem komunikacji z bliższym i dalszym otoczeniem.

  • opracowanie strategii PR
  • zarządzanie komunikacją kryzysową
  • dobór mediów i kontakty z dziennikarzami
  • social media oraz e-PR
  • copywriting, teksty i komunikaty prasowe
  • storytelling /marketing narracyjny
  • dystrybucja materiałów prasowych
  • organizacja konferencji prasowych
  • organizacja eventów
  • monitoring mediów i działań PR